Arkiv för nyfikna

24 feb. 2009

Hej!

Känns konstigt att ha en egen blogg. det blev bara så. I Vilket fall som helst kommer denna blogg att avhandla några ämnen; min egen hälsa, som är allt annat än bra. och så kommer jag att berätta om vad som rör sig runt i mitt liv. Det kommer också att finnas lite banners för intäkternas skull. Inte så att vi kommer att tjäna massor av pengar på att någon klickar på reklambanners, men i alla fall. titta gärna efter vad dessa företag har att sälja.
Så, det var en kort introduktion en natt i februari. Livet som ryggskadad blir sådant; man vet att man borde sova - men värken säger något annat.
Sköt om er där ute.
Erik
Jag lade INTE upp bloggen kl 03:15 på morgonen. Den var förinställd på Stillahavstid utan att jag såg det. Problemet borde vara åtgärdat i framtida inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar