Arkiv för nyfikna

24 feb. 2009

Hej... igen




Hej igen. Har rättstavat mitt första inlägg. Annars är allt som vanligt på jobb och hemma.


Skickar med en bild på mig för att alla skall veta hur jag ser ut.

Okej, jag vet att bilden är från i somras, och jag vet att den togs under min "röda" period. Men i alla fall, med alla för och nackdelar; jag har lite underbett och ingen mustasch Jo, en sak till - jag har för länge sedan blivit skattebefriad på grund av att jag är ett veteranfordon. Och jag behöver inga glasögon.


Ha de, alla där ute.

2 kommentarer:

  1. Hej. Gödselstacken verkar djup men inte alldeles bottenlös. Hopp finns!! Imorgon ska vi ha möte för tjänst här hos oss o sen tjänst o sen lite mat o umgänge. Ser fram mot det o gruvar mig lite men det brukar alltid bli bra. Alla är så sjåsfria?. Ha de bra. Ma

    SvaraRadera